Hva er galt med digikam.po? (extragear-graphics)
I kbabel katalogbehandler vises ikke status for denne file. Den står oppført med et sprøsmålstegn til venstre for navnet.
Når jeg kjører digikam er det en del tekster som ikke er oversatt, men jeg finner dem ikke igjen i po-fila.
-Bjørn
Bjørn Kvisli:
Hva er galt med digikam.po? (extragear-graphics)
I kbabel katalogbehandler vises ikke status for denne file. Den står oppført med et sprøsmålstegn til venstre for navnet.
Gammal og kjend feil i KBabel. Løysinga er å oppgradera (til Lokalize).
Når jeg kjører digikam er det en del tekster som ikke er oversatt, men jeg finner dem ikke igjen i po-fila.
Trulig kjem dei frå andre plassar. For eksempel har kvart av kipi-filtra som digiKam brukar si eiga .po-fil. Det kan òg vera digiKam-versjonen du kjører ikkje er den same som den du omset. digiKam vert *veldig* aktivt utvikla, både for KDE 3 og KDE 4.