On Thu, 2008-07-24 at 17:26 +0200, Hilde Austlid wrote:
De viktigste funksjonene vi har i Drupal-ordlista i dag er: [...]
kjempefint! synest du det er akseptabelt at ord i frå Fellesordlista som manglar i dykkar liste vert lagt inn utan historikk i utgangspunktet? å leite fram diskusjon frå mailinglistearkivet hadde sjølvsagt vore fint, men det er ein del jobb, og kan kanskje gjerast i etterkant når det oppstår ny diskusjon om ord i staden?
ord vi er ueinige om kan vi ta eitt for eitt :-)
eg for min del ser det ikkje som eit problem om dette framleis har URL hos drupalnorge.no
det einaste eg er litt skeptisk til, er at det kan verke som om de legg opp til ein diskusjon kun via dette vevgrensesnittet. det er sjølvsagt veldig praktisk for historikken sin del, men ei eller anna form for integrering mot ei e-postliste vil eg behalde.