fredag 8. oktober 2004, 17:22, skrev Axel Bojer:
Ja! Og «video» generelt bør oftast omsettast til «film», ikkje til «video».
Altså ny oppføring: video = film?
Siden det ikke kom noen protester så la jeg til:
<tr> <td>video</td> <td>film</td> </tr
+ det andre jeg lovte (fjesing, linjefletting, spionprogram - noe glemt da?)
Venter litt med å endre «word processor» og «text editor», da jeg sendte et kort sammendrag av debatten til ordsmia, og kanskje noen her kommer på noe genialt :-)
-Axel