Onsdag 4. desember 2002 14:11 skreiv Åsmund Skjæveland:
Eg skulle gjerne hatt norske ord for:
- "wildcard", altså * og ?, som i t.d. 'eple*.png'.
«Jokerteikn»
- "automount", som i "Your system may have an Automount facility."
- "facility", som i dømet over.
«Systemet har kanskje ein funksjon for automatisk montering»?
- "reviewer", som i "Author: Skalle Bank, reviewer: B. Tong"
«Ettersyn» eller «gjennomsyn», kanskje?
Det er snakk om hjelpefila til konqueror 3.
Så fint ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes