Eg har oppdaga ein feil også i den nynorske omsetjinga.
(Dette er i Ubuntu 6.06, så det er mogleg at feilen ikkje kjem frå Karl Ove, men frå ei tilfeldig vennleg, men ikkje heilt flink nok, sjel i Rosetta.)
I sidestolpefliken «Medieeining» står det:
«Mediaeinings Handterer
Trykk «Kopla til» for å få tilgang til ein montert mediaeining. Dra og slepp filer for å liggje dei i overføringskøen.»
Det skal vel vera (endringar markert med ^):
«Mediaeiningshandsamar ^ ^^^^^ Trykk «Kopla til» for å få tilgang til ei montert mediaeining. Dra og ^ slepp filer for å leggje dei i overføringskøen.» ^