Tysdag 16. desember 2008 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Når det gjeld tekstredigering har eg nok vore heller vinglete i om eg har kalla merka tekst for «utval», «markering» eller «merka tekst»,
Merk at det skal vera «merkt tekst», ikkje «merka tekst»
Kom forresten på at me ofte (oftast?) kallar dette «merkt område», ikkje «merk tekst». Det er vel dette Microsoft òg gjer, om eg ikkje hugsar feil.