Bjørn Kvisli wrote:
Jeg googlet etter epostadressen min og frem kom nedenstående link til en .po fil jeg arbeider med. Hva er vitsen med det?
https://init.linpro.no/pipermail/skolelinux.no/commits/2007-October/069560.h...
-Bjørn
Etter min mening er det ingen mening i det. Årsaken er at alle meldinger til svn (som vi altså laster opp filene til) også lagres på nett. Hensikten er vel å dokumentere endringene, men kanskje svns eget versjonshåndteringssystem bør være nok? Greit at vi kan motta endringer per e-post, men kanskje det er best å skru av lagring av disse, særlig når det bare skaper mer søppelpost i tillegg.
Mulig andre er uenige?
Hvis ikke, hvem har mulighet til å slå dette av?
Hilsen Axel