Bjørn Kvisli skrev:
Fredag 14 september 2007 23:10, skrev Axel Bojer:
Bjørn Kvisli skrev:
Fredag 14 september 2007 22:42, skrev Axel Bojer:
Bjørn Kvisli skrev:
Hei
Hva oversetter dere timestamp til på bokmål?
Tidsmerke kanskje?
Jeg kom til å tenke på tidspunkt? -Bjørn
Godt mulig det er et mye bedre forslag. Hva er sammenhengen?
Den engelske teksten: Timestamp since when the view properties are valid
Da høres tidspunkt ut som et godt forslag :-)
Tidspunktet da visningsoppsettet ble gjort gyldig? Siden dette tidspunktet er visningsoppsettet gyldig?
Noe slikt?
-A.