Tysdag 30. juni 2009 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
Greitt nok, men kva med eit eller anna med «sentral» i seg? Filsentral elns.?
ein "tracker" har ingen filer, berre spør The Pirate Bay :-), men "-sentral" er ein god tanke -- "deltakarsentral" kan fungere.
Kva med berre «sentral»?