lørdag 15. november 2003, 17:14, skrev Karl Ove Hufthammer:
Åsmund Skjæveland aasmunds@fys.uio.no skreiv i innlegget
news:1067685396.4138.7.camel@localhost.localdomain:
Eg foreslår at «merkelapp» vert ført opp som ei omsetjing av "label". Av ein eller annan grunn synest eg det høyrest litt rotnorskare ut enn «etikett».
Eg er einig. Eg skal endra dette i Mozilla og eventuelt andre program eg er ansvarlig for, og som brukar ordet.
Det heiter forresten «merkelapp» på nynorsk òg (altso ikkje «merkjelapp»).
Ingen har viss vært uenig, så jeg la nå inn: <td>label</td> <td>merkelapp, etikett</td>
-Axel