ti., 22.07.2008 kl. 11.49 +0200, skrev Kjetil Torgrim Homme:
On Tue, 2008-07-22 at 11:25 +0200, Eirik U. Birkeland wrote:
Så kva meiner de? Er [å rippe] eit ord som allereie er så mykje i bruk i norsk at vi kan/bør bruke det i omsetjingane, eller har de framlegg til andre gode ord som kanskje seier meir enn «å rippe» gjer?
eg synest "å rippe" er eit flott nyord, og ser ingen grunn til at vi skal gå mot straumen med eit eigenkonstruert ord.
Jeg lurer på om det ikke dette ordet høres så flott ut fordi det minner om "rappe" (som i stjele, og ikke urban skaldekvad) og derfor har konnotasjoner til en negativt ladet variant. (Når jeg "omkoder" kjøpte CD'er til MP3, så hverken "ripper" eller "rapper" jeg den. :)