2009/8/13 Sigmund Hansen lister@chickensoft.com:
Karl Ove Hufthammer wrote:
Onsdag 12. august 2009 skreiv Bjørn Steensrud:
Tirsdag 11. august 2009 22.29.58 skrev Knut Yrvin :
Men Kbabel finnes kanskje i KDE for Windows? Da har ikke Windows-brukere noen unnskyldning lenger :-)
KDE 4.3 finst for Windows. Men om ein set om Linux-program vil eg vel tru ein
helst brukar Linux …
Det er fortsatt alt for mange bugs i Lokalize i KDE for Windows til at man kan bruke det.
Det er snakk om .po-filer uansett? Båe PoEdit og Virtaal finst på Windows (i tillegg til GNU/Linux sjølvsagt). PoEdit: http://www.poedit.net/index.php Virtaal: http://translate.sourceforge.net/wiki/virtaal/index
Dei har jo den ulempen at dei ikkje har ein «k» i namnet sitt ;-)
Eg opplevde aldri problem med PoEdit då eg nytta det på Windows for mange år sidan; men eg veit at mange snakkar svært varmt om Virtaal no (eg ville nok nytta det om eg ikkje var så avhengig av emacs – sjå videoen!).
mvh, Kevin Brubeck Unhammer
----
http://apertium.org Fri og open maskinomsetjing