On Mon, 5 Aug 2002, Karl Ove Hufthammer wrote:
Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no skreiv i innlegget news:Pine.GSO.4.21.0208051714370.9315-100000@tva.ifi.uio.no:
Ikke alle språkvaskerne kjører Linux,
Det finst po-verktøy for andre plattformer òg.
og terskelen blir betydelig lavere om po-filene også er tilgjengelige i rå tekst eller HTML.
Ja, det er eg for so vidt einig i. Men finst det ikkje allereie verktøy for konvertering av po til HTML då?
Samisk-oversetterne har noen skript de bruker. Jeg regner med at Gaute kommer til å bygge på dem.