Fredag, 16.07.2010 kl 23:51 skrev Sigmund Hansen :
Valfritt å skrive -ing eller -ning.
Er det ikke -ing på nynorsk og -ning på bokmål?
- Sigmund
Det heter i hvertfall "visning" på bokmål: http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=visning&search_type=&public...