On Sat, 2009-01-17 at 20:20 +0100, Åsmund Skjæveland wrote:
Eg veit ikkje kva eg skal omsetja “syndication feed” med. Strengen kjem frå shared-mime-info i to variantar: “Atom syndication feed” og “OPML syndication feed”.
ser at NRK ikkje har gjort noko forsøk på å omsetje "syndication" i omtalen sin av RSS. "syndikering" synest eg er unødvendig teknisk.
kanskje "Atom publiseringsstraum" eller "Atom-publisering"? "Atom" heiter jo *eigentleg* kun "Atom", men den engelske teksten synest nok at det trengs litt kontekst for å vere forståeleg.