on. den 25. 05. 2022 klokka 09.02 (+0200) skreiv Eivind Tagseth:
Den 24.05.2022 21:22, skrev Leif H Silli:
Kva med «diskbilete», «diskbileteeining» eller «virtuell disk»?
Dømesetningane dine kunne dermed gå noko slik som dette:
Handsam diskbilete
Handsam diskbileteeiningar
Handsam virtuelle diskar
Godkjenning naudsynt ved oppsett av diskbilete
Godkjenning naudsynt ved oppsett av diskbileteeining
Godkjenning naudsynt ved oppsett av virtuelle diskar
Jeg stemmer for virtuell disk (eller virtuell enhet).
Problemet med diskfil eller diskbilde er at det lett blandes sammen med selv filen.
einig i det.
Problemet med bildemontering er at det lett blandes sammen med hva som faktisk er montert.
Hvis man ser på verktøyene som brukes for de forskjellige uttrykkene:
For diskfil/diskbilde: ls For bildemontering: mount For virtuell disk/virtuell enhet: losetup -l
men "mount" gjer losetup for deg. det er svært sjeldan at ein treng skilje mellom sjølve loop-devicet og biletmonteringa.
# mount -o ro /tmp/mini.iso /mnt # losetup -l NAME SIZELIMIT OFFSET AUTOCLEAR RO BACK-FILE DIO LOG-SEC /dev/loop0 0 0 1 0 /tmp/mini.iso 0 512 # df /mnt Filesystem 1K-blocks Used Available Use% Mounted on /dev/loop0 26670 26670 0 100% /mnt
I noen sammenhenger brukes ikke virtuelle disker kun for montering av filsystem, men som kilde til f.eks. et krypteringlag som også lager en egen virtuell disk.
har du eksempel på dette? eg har ikkje sett loop brukt til dette, det vanlege er å overlate det til devicemanager.