j
k
j a
j l
13. mars 2014 11:24 skrev "Johnny Solbu" johnny@solbu.net følgende:
Jeg bruker konsekvent norske sitattegn når jeg oversetter.
http://www.korrekturavdelingen.no/K4AnforselstegnBRUK.htm
Attachments:
Back to the thread
Back to the list