On Saturday 11 April 2020 09:57, Petter Reinholdtsen wrote:
For et år siden annonserte Johnny Solby at det er opprettet en IRC-kanal på irc.oftc.net / irc.debian.org for oss oversettere
Jeg husker også at Karl Ove Hufthammer lurte på hva som var galt med å bruke «#i18n-no» som allerede fantes på freenode.