Petter Reinholdtsen skrev:
[Jacob Sparre Andersen]
Hvis du bruger »SYNONYM«-feltet så skal du bruge én post per synonym.
Hvis du bruger »SYNONYMS«-feltet, så er min personlige anbefaling at man skiller med », « eller med » | «. Den første anbefaling er for almindelige dødelige, mens den anden er for nørder.
Hvorfor to alternativer? Holder det ikke med en?
I virkeligheden bør der være en oversigt over de felter der kan indeholde en liste med værdier (»CATEGORY«, »SYNONYMS«, og »ANTONYMS« er vist det hele) og en generel regel om hvordan værdierne adskilles.
Ja. Skal vi bli enige om komma som separator, og så skrive det inn i spesifikasjon og programvaren?
Hvordan fikser jeg synonym-oppføringer jeg har sendt inn der dette ble gjort feil? Jeg brukte mellomrom der jeg burde ha brukt komma.
Viss du lagar eit perl-skript som fiksar felta i kjeldefila, så kan du sende meg skriptet, så kan eg køyre det på kjeldefila på tyge.
Håvard