Keld Jørn Simonsen keld@dkuug.dk skreiv i innlegget news:20021206155152.GA29300@rap.rap.dk:
Det har vi på norsk også, men ikke på april, mai, juni og juli. De forkorter vi aldri.
Det skal nok brukes til utskrifter med flere datoer, som skal stå pent i kolonner.
Likevel, me brukar *alltid* fullt månadsnamn på desse datoane, òg i kolonner.