Omsetjing av debian-installer har eg styra med ein del. Samleside for all omsetjing av debian-installer finn ein her [1]. Uthenting av trunk-versjonen med svn står skildra her [2]. Koordinator for omsetjing av debian-installer er Christian Perrier bubulle@debian.org
[1] http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html [2] http://www.debian.org/devel/debian-installer/svn
Hvilken debian-installer? Sarge? Stable? Ubuntu-installeren skal være ferdig og upstreams nå, såvidt jeg vet.
Jeg har også allerede slått antatt ansvarlige for at pakker som i Debian er oversatt, av uante grunner ikke er oversatt i Ubuntu. Satser på å møte og slå dem i.p. på Debconf.
Alle desse omsetjingane gjeld den nye debian-installer som fylgjer med sarge. No er det ulike greiner i arkivet for d-i-omsetjingar. Ein har sarge-versjonen som fylgjer med RC-utgåvene til d-i, og så har ein postsarge-greina som inneheld nokre nye strengar som er kome til i etterkant av RC-utgåvene (dette er eit fåtal strengar). Håvard