Fredag 11. juli 2008 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
Tablet er en liten, håndholdt tavle. «Datafjøl» kunne nesten fristet ;-)
Wikipedia har omsett "tablet-pc" med "notatblokk-pc". eg synest det fungerer bra.
Eg har inntrykk av at «tavle-PC» er ganske innarbeidd. Og det synest eg er ei naturlig og grei omsetting.
rå skriver??
«driverløs»? «direkte»? Noen bedre?
rå skrivar -> heftig skrivar. "rå" som forsterkande adjektiv vert litt munnleg.
Ja!
I Mandriva har eg omsett «raw printer» til «råskrivar». Dette er noko heilt anna enn ein «rå skrivar». Eg tilrår altso omsetting «råskrivar».