[Sigmund Hansen]
Jeg lurer på om dette er avleveringspliktig.
Jeg tror den er avleveringspliktig, i hvert fall den norskspråklige boken.
Du skriver om det som om det skulle være et problem, mens jeg ser det mer som en fordel at boka kommer inn i bokdatabasen der. Håper dog jeg får noen til å sponse kostnaden med de eksemplarere, som antagelig kommer på nesten 1000,-, og planlegger deretter stikke innom nasjonalbiblioteket med en liten bunke når boka er klar.