fredag 4. juli 2003, 15:50, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget
news:200307041321.55955.axelb@skolelinux.no:
Norsk: Lokalmeny (Mitt dataleksikon, for nettsider?) Oppsprettsmeny (OOo-oversettelsene) Sprettoppmeny (Mozilla)
Når eg nemnte «sprettopp-» i Mozilla, tenkte eg mest på «sprettoppvindauge». Trur ikkje «context menu» blir brukt der nokon plass.
Elles vil det vel heller sjeldan ein *må* presisera kva meny det er snakk om. Ein kan for eksempel skriva: «Høgreklikk på filnamnet og vel xxx frå menyen». Her kan ein for øvrig godt kutta ut «frå menyen» òg.
Godt sagt! Da legger jeg til bare «meny» også!
-Axel