Den 26.05.2015 23:42, Håkon Løvdal skreiv:
2015-05-26 21:55 GMT+02:00 Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Beklager, det er bare jeg som ble forvirret av at Håkon tok opp tråden så lenge etter. Fint om dere ser bort fra min epost
Jeg har noen epostlister jeg ligger en del på etterskudd på men hadde en runde i går der jeg fikk lest ferdig i18n-no. Den eposten jeg svarte på lå helt enslig uten svar og da tenkte jeg at bidra med noe selv om det var en stund siden. Jeg oppdaget ikke alle svarene som hadde kommet før etter det.
Mvh Håkon Løvdal
Etter mi meining er forslaget ditt om å bruke REGNSAMMEN/REKNSAMAN for AGGREGATE svært bra. Det er eit ord som ikkje er brukt frå før og seier litt om kva funksjonen gjer. (SAMANDRAG og MENGD, som er brukte nå, er jo nokså generelle). Dersom ingen protesterer, brukar eg forslaget ditt. Reknar med at dette i tilfelle også blir endra på bokmål. Verson 4.5 av LibreOffice er i kjøminga, så det er vel greitt å eventuelt skifte då. Helsing Kolbjørn