[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Spesifikke skrivereglar for menyval i dataprogram finst ikkje, men reglane for bruk av ellipse i norsk språk/typografi er nokså klare.
Tull. Jeg siterer fra KDE User Interface Guidelines, URL:http://developer.kde.org/documentation/standards/kde/style/menus/index.html>
Notice that every item in a menu that opens a modal dialog for further interaction with the user must be labelled with a trailing ellipsis (...) (e.g. Save As..., Open...). There's no space between the menu item and the "...".
Når valet står mellom å gjera det rett eller å gjera som alle andre, er det ikkje så vanskeleg å velja. (Eg er både nynorskmann og Linux-brukar ...)
Godt. Gjør det riktig, og følg KDEs UI-regler.