Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no skreiv i innlegget news:20041211234544.GA24888@tagseth-trd.consultit.no:
- Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no [2004-12-11
20:57:36 +0100]:
letterbox format = brevsprekkformat
Snedig, jeg har alltid sett for meg adressevinduet på brev når jeg har sett "letterbox format". Brevsprekkformat er i alle fall ikke et ord jeg har hørt om før, og det sier meg null og nix...
Ordet brevsprekk *er* mykje brukt i samanhengen. Eg har iallfall hørt og lest det ganske mange gongar.
For øvrig står ordet i medieordlista, "http://org.ntnu.no/smin/ordlista.html", som er lenkja til frå dei språklege retningslinjene.