Hans F. Nordhaug skrev:
Hei,
i følge meldingen under ser jeg at nynorsk (nn) har fullført oversettelsen for "menu". Jeg klarer ikke finne filen i vår CVS. Er det en forglemmelse? Jeg tenkte jeg skulle støtte meg på den når jeg startet arbeidet på menu for bokmål. (Jada, jeg finner filen på http://www.debian.org/international/l10n/po/nn.)
Hei
Det er eg som har gjort omsetjinga. Grunnen til at ho ikkje ligg i vår CVS er rein latskap frå mi side. Eg berre sendte ho tilbake til utviklaren på e-post.
Når eg tenkjer etter er det eigentleg greit at ikkje alt ligg i vår CVS. Pakkar som vi ikkje har så stor fokus på vert lett utdaterte og ulike versjonar fleire stader kan lett føre til at nokon gjer dobbeltarbeid.
Håvard