mandag 10. april 2006, 14:04, skrev Knut Yrvin:
Mandag 10 april 2006 14:15, skrev Birger Kollstrand:
(...)
Men, vokter er nå en gang bedre da. ;-)
(...)
Vokter beskriver bare en av mange funksjoner en Nisse kan utføre, nisse er mer generelt og beskriver at dette er en prosess som automatisk arbeider i bakgrunnen, slik Knut beskrev. Den er ikke synlig og må ikke nødvendigvis vokte noenting som helst. «Vokter» gir meg assosiasjoner til nettfiltre heller enn til en bakgrunnsprosess :-)
-Axel