Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200410041835.12921.axelb@skolelinux.no:
defragmentation - defragmentering (samle data?)
Dette er vel ikkje aktuelt ved omsetting av Linux-program?
interlacing - (tegn annenhver linje?)
Eg har brukt «linjefletting» i mi omsetting av Kaffeine.
Apropos, nyaste Kaffeine (CVS-versjonen) har fått eit heilt nytt grensesnitt, og den første mediespelaren eg faktisk har likt. Vel verdt å prøva!
smiley - smilefjes (=emoticons - humørfjes?)
Fjesing. Dette er eit ord som allereie er i bruk, og har vore det i mange år.
spyware - spionprogramvare
Eller berre spionprogram.
video card - skjermkort
Ja! Og «video» generelt bør oftast omsettast til «film», ikkje til «video».