Laurdag 18 desember 2004 22:56 skreiv Petter Reinholdtsen:
Det er ikke mange som har meldt inn sitt alioth-brukernavn. Hvis dere er interessert i å bidra, så hadde det vært fint om en klarte å gjøre dette snart. :)
gaute-guest
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes