On 3/4/06, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
[Håvard Korsvoll]
Eg skal sjå om eg ikkje klarer å orge meg ein plass med nettilgang på mandag. Så vi kan godt ha møtet som planlagt.
Det høres bra ut. Jeg mistenker at det er endel finpuss av systemet som gjenstår og prioritetsavgjørelser som bør tas, og jo før jo heller. :)
Hurra, no har eg fått fiksa meg nettilgang her i Fagernes :). Så det er ikkje noko problem å vere med på møtet i morgon.
Ja vi må få orden på litt småting no, og vi må finne ut kva som er viktigast å jobbe med.
Håvard