2015-05-26 21:55 GMT+02:00 Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Beklager, det er bare jeg som ble forvirret av at Håkon tok opp tråden så lenge etter. Fint om dere ser bort fra min epost
Jeg har noen epostlister jeg ligger en del på etterskudd på men hadde en runde i går der jeg fikk lest ferdig i18n-no. Den eposten jeg svarte på lå helt enslig uten svar og da tenkte jeg at bidra med noe selv om det var en stund siden. Jeg oppdaget ikke alle svarene som hadde kommet før etter det.
Mvh Håkon Løvdal