2013/1/17 Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org
to. den 17. 01. 2013 klokka 20.47 (+0100) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
For å spare ein del tastetrykk, kunne eg gjerne ha omsett "if" med "viss" i staden for "dersom" på nynorsk, men det er vel å gå for langt?
Skal kommentera resten seinare ein gong, men vil berre no svara at eg synest det bør vera «VISS» på nynorsk. Eller «DERSOM» både på bokmål og nynorsk. Eg føretrekkjer det første. Ein bør iallfall vera konsekvent (men altså «HVIS», ikkje «VISS» på bokmål, sjølv om det òg er lov).
-- Karl Ove Hufthammer http://huftis.org/ Jabber: karl@huftis.org
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Vel, jeg er interessert i dine tilbakemeldinger med tanke på noen av forslagene: ACOS, ACOSH, ACOT, ACOTH, ASIN, ASINH, ATAN, ATAN2, ATANH, SECH, osv.