On Tue, 2009-05-26 at 21:04 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Tysdag 26. mai 2009 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
Mener du at det er helt uproblematisk med overstreking på nynorsk også?
Ja, det er ingen forskjell på nynorsk og bokmål her.
ja, om ein ser bort frå at Nynorskordboka som normativ kjelde, så.
Kva ord som er med i Nynorskordboka og Bokmålsordboka er noko tilfeldig, og ikkje noko ein bør lesa serlig mykje ut av. For eksempel står ikkje «badevekt» i Bokmålsordboka, berre i Nynorskordboka. Men dette tyder ikkje at ordet ikkje er lov på bokmål!
det har eg heller ikkje hevda. Nynorskordboka seier at "overstreking" og "overstryking" er synonyme, altså er det problematisk å bruke "overstreking" om noko heilt anna. du er vel einig i at overstryking ikkje skjer ved å setje ein strek *ovanfor* bokstavane, men *gjennom* bokstavane?