Dan Åsen Hansen skreiv 05.04.2020 09:48:
Nå spør jeg sikkert fryktelig dumt her, men kan noen forklare meg prinsippene bak disse e-postlistene?
Kva e-postlister tenker du på her? Denne e-postlista, dei tre gamle i18n-listene eller dei nye robotlistene (som ikkje finst enno)?