On man, 2004-10-04 at 08:25 +0200, Håvard Korsvoll wrote:
"spegel" er kanskje ikkje ideelt, men eg synest ikkje "nettarkiv" er noka forbetring. for meg tyder eit "arkiv" ein stad der ein tek vare på gamle dokument og bøker. det er ikkje tilfellet her, ein "spegel" er ei eksakt avbildning av eit _anna_ filarkiv, gamle filer vil slettast når dei vert sletta på den opprinnelege kjelda.
Dette er så nærliggjande likt i tyding at for brukaren har dette svært lite å seie.
nærliggjande likt? korleis då?
Eg synes nettarkiv dekkjer uttrykket godt nok, og det er lett å forstå. Nærarkiv kan lettare mistydast.
kan du forklare fordelane med "nettarkiv" framfor "spegel"?