fr. den 24. 08. 2012 klokka 14.35 (+0100) skreiv Eivind:
Eg har sett gjennom endringane i svn, men fekk ikkje heilt klårt for meg korleis me gjer det med dei rettskrivingsendringane me drøfta i førre epostrunda, til dømes bruk av enkel eller dobbel konsonant (koma/komma osfr.). Kan du skrive eit par ord om det, er du snill?
Eg har ikkje oppdaterte dei språklege retningslinjene enno. Når det gjeld enkel/dobbel konsonant, er eg usikker. Kanskje me berre skal gå for å bruka den forma omsettaren oppfattar som vanligast?