fr 10 aug 2001 08:19:37, "Jon Grepstad" GREPSTAD@sprakrad.no:
"Mellomrom" kan etter mi forståing ha fleire tydingar. Det kan vere (a) den type "mellomrom" ein lagar med mellomromstasten (eng. "space") og (b) alle former for "mellomrom" på ein skjerm eller skrivar ("whitespace").
Ja, men alle former for «mellomrom» på ein skjerm eller skrivar er ikkje «whitespace». Og «whitespace» er ikkje berre mellomromteikn, men og f.eks. nokre former for linjeskift. (Kva som blir rekna som whitespace er applikasjonsspesifikk.)