tir, 2002-08-13 kl. 17:14 skrev Axel Bojer:
fredag 9. august 2002, 23:05, skrev Tony Earnshaw :
| Finnst det namn her, eller er det berre bokstavsamansettingar? | http://rb.no/49/42/48/1.html | Kan bedre ta deg turen hjå fargehandlaren, synest eg.
.. og var jeg der. Fant ikke heftet "fargemagi", bare flere brosjyrer med «jotun»s fargenavn.
Det var heller dei bokstavsamansettingar som eg sikta til. Men då dei tenar til å gje atter kva for basisfargar det skal blandast saman for å få kvar sjattering, må det vera hundretusen or dei.
Den eneste halveis fornuftige løsningen (men ingen god løsning) jeg fant, er om noen har installert siste versjon av koffice, og kan sende en jpgfil (legge den i cvs ev.) med fargene synlig og vedlagt de engelske dargenavnene på et eller annet vis.Det beste var kansje om de var leselige på bildet. Eller man la ved en notis. Mye arbeid, jeg vet. Men det blir mer: deretter setter jeg inn de navnene på fargene som ligner mest fra fargekartene. Alternativ2: En annen person gjør hele jobben, det må være en med koffice i nyeste versjon installert.
Tilgje meg, men eg synest at det er vanvittugt med namn i det heile. Det er uhorvelegt mange (Linux og Gluggar) programm som gjev att ein sirkel med alle regnbogens fargar som ein kan trykkja i og få den sjattering som ein vil, i kva farge som er. Må det heile dreia seg om målomsetting, eller kan noko slikt ordnast til istad? Eller vert ein bunden til «namn» i Koffice?
Sjølv eg, som er vorten voksen (jau, o.k., voksen var +/- 17/20 år gamal) i England, ville kvia meg for å ta til med å gje fargar namn. For ikkje å segja tusen fargar kvar sitt eige namn. Eit fargenavn er noko som segjer deg noko. Kva føre farge er «sopp?» «sjampignon?» Kvit, brun, raud, flekkut? Det som segjer meg noko, segjer ein annen noko heilt annleis.
Best,
Tonni