Dette passa betre på nn-lista, synest eg.
Karl Ove Hufthammer huftis@bigfoot.com writes:
Det er absolutt ein fordel om terminologien er einsarta på tvers av dei ulike programpakkane. Her er to ord(par) som blir brukt i ulike pakkar. Kven av dei skal me velja?
bli eller verte tilkopling eller samband
Eg føretrekker dei første i kvart par, men dette kan me godt gjera demokratisk.
Eg synest "bli" går (ikkje "gjeng" :) dårleg saman med a-infinitiv. Orda i det andre paret er ikkje synonyme.
Kjetil T.