mandag 6. oktober 2003, 21:06, skrev Axel Bojer:
del jobb å endre dette. Mao: Om vi skal endre dette så bør, mener jeg, enten: a) det forrige ordet være direkte feil. b) det nye ordet være så *mye* bedre at det er verdt bryet å skifte det ut.
I dette tilfellet vil jeg gå inn for å beholde det vi har, av ovennevnte grunner.
Teknisk sett er det ikke så vanskelig. Det er mulig verktøyene må utvides litt, men det er ikke mye. Hvordan setningene ser ut etterpå, kan være en helt annen ting. Ordene brukes ofte ikke helt på den samme måten. Hvis man ikke har noen vidundergramatikk innebygd i verktøyene en bruker til å skifte ut ordene, må setningene korrekturleses på nytt.
Harald