[Axel Bojer]
// Vet du hvor mange ord som er rapportert inn av de frivillige?
Nei. Det kan antagelig spores opp ved hjelp av 'cvs diff', men jeg har ikke kapasitet til det.
// Det er rett. Apropos: Ville vært fint å få den opp igjen. Hvis noen // kan by på plass på en maskin (helst der vi kan ha fysisk tilgang), // så ville det vært fint å satt den opp igjen. Mine forsøk til nå på // dette har strandet :-/
Glem fysisk tilgang. Virtuelle maskiner er derimot enklere å få, enten hos Skolelinux eller hos NUUG. Det kritiske er driftsregimet, så der må det være en klar plan.
// Burde kanskje heller nevne LibreOffice? Iallfall den også ...
Enig.
// Det finnes vel foreløpig ikke noen konkret, fungerende norsk // grammatikkontroll til dette prosjektet? Vet Arno begynte på noe, men // det er vel ikke kommet lengre enn til prøvestadiet?
Aner ikke status, men tenkte det kunne være nyttig å henlede oppmerksomheten til Arnos initiativ, i tilfelle andre har lyst til å bidra.
FIXME Er det fortsatt riktig kontaktperson. epostadressen er utdatert.
// Neida, skriver fra den nå :-) // Kontaktinformasjonen stemmer, den!
Epostadressen er utdatert, jamfør epost fra Arnt Ove om at den straks slutter å fungere. Det gjør at jeg tror det er lurt å ha en mer varig epostadresse som kontaktpunkt.
Skal se om jeg får til å legge inn noen småendringer ...
Ypperlig. Avventer ny og bedre utgave, og satser på å sende ut meldingen i kveld/morgen tidlig.