Axel Bojer:
Jeg ser det går i OOo, men i Kbabel og Kedit får jeg firkanter. regner med det går bort om jeg velger en annen skrifttype,
Det bør du absolutt gjera. At du ikkje får vist teiknet, tyder på at du brukar ein ueigna skrifttype. Bruk «DejaVu Sans», som er den beste, på mange måtar.
men det er altså ikke helt uproblematisk.
I KDE 4 er det heilt uproblematisk.
Til nå har vi vel standardisert på tankestreker, trodde jeg?
Det visste eg ikkje. Eg hadde iallfall standardisert på «|»-teiknet … :)
Det ser også greit ut, men er enda vanskeligere å hente inn til vanlig.
?
Dette kan vel skriptes, slik at vi ikke må rette manuelt?
Tekstane «->» og «-->» vert alt automatisk gjort om til «→». Men jo, me må nok retta det manuelt. Det er umulig å laga søkeskript som kan kjenna att dette.
For øvrig ser det ut at e-postprogrammet ditt har problem med æ, ø og å.