Onsdag 23 april 2008 skreiv Axel Bojer:
Jeg tror det ville økt verdien av ordlistene å ha muligheten til å velge riksmål, særlig siden det altså finnes en (normgivende?) ordliste også[1,2].
For min eigen del kunne eg tenkt meg ein eiga læreboknormalversjon av nynorskordlista (på bokmål er som kjend læreboknormalen oppheva). Det burde vore trivielt å få til, då info om kva som er hovudformer og kva som berre er klammeformer er lagra i ordbanken.
Denne ordlista vil vera nyttig ved korrekturlesing av omsettingane våre.