Laurdag 3. juli 2010 skreiv Åsmund Skjæveland:
Klarte ikkje å oppretta GStreamer-avløpselement for å skriva til %s
Er dette rett? Evt. betre framlegg til forklaring av "sink"?
«sink» er motstykket til «source». Ting går frå «source» til «sink». Aktuelle omsettingar er altso «mål», «uteining», «ut-», omskriving, eller i verste fall (i svært tekniske samanhengar) «sink».
I K3b har me for eksempel omsettinga:
Select the sound sink to be used for GStreamer output. Vel lydeininga som skal brukast til utdata frå GStreamer.
(Utan at eg skal påstå det er ei veldig god omsetting.)