* Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-08-04]:
CJK (engelsk forkortelse for kinesisk, japansk og koreansk(-e tegn)) Noen forslag til hva man kaller det på norsk?
Jeg har i alle fall ikke hørt om noe. Hvis ordet skal brukes mange ganger i samme program kan man kanskje innføre forkortelsen KJK et sted? (Jeg tror det er mange som ikke viste hva CJK stod for også.) Det beste er vel egentlig å skrive det ut - hvis det er plass.
Hans