mandag 12. august 2002, 21:36, skrev Karl Ove Hufthammer : | 16. juli 2002 14:17 skreiv Axel Bojer axelb@start.no: | > Jeg ser du har rydda opp i utseendet på ordlista. Det meste er til | > det bedre, men en ting ble til det verre: Pila som er en snarvei | > tilbake til alfabetet (alle snarveiene) ligger ett hakk over | > bokstavene. | | Ting tar kanskje litt tid, men dei blir gjort! :) Eg har no endra på | dette. Er denne løysinga tilfredsstillande?
?? Jeg ser ingen forskjell når det gjelder at pila ligger over bokstavene (og at man dermed må rulle litt opp for å finne knappen). Dette kunne vel rettet med søk og erstatt, jeg fant en metode en dag, emn da holdt du på med oppdateringer, så for å unngå konflikter lot jeg det være. Om du har mye å gjøre, kan jeg se på det, tror jeg har en lett løsning ... ;-)
Axel