Ok, takk
Nå har vel ikke jeg brukt IRC siden slutten av 90-tallet en gang (møtte faktisk fruen der i 1996, og vi holder sammen fortsatt :) ), men som jeg husker det er det vel ingenting som lagres på IRC, og man ser bare det som publiseres etter man selv har logget inn?
Korrekt meg gjerne hvis jeg husker feil :)
Med vennlig hilsen Dan Åsen Hansen
man. 13. apr. 2020 kl. 07:24 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
[Dan Åsen Hansen]
Av ren nysgjerrighet; hvorfor brukes ikke Facebook?
Det virker på meg som "alle" er der fra før av :)
Personlig på grunn av bruksvilkårene til Facebook, som jeg er forhindret fra å akseptere, og heller aldri ville be andre om å akseptere.
-- Vennlig hilsen Petter Reinholdtsen _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org