Fredag 16. august 2002 23:15 skreiv Axel Bojer:
Når er fristen *helt* over? vi begynner vel å få dårlig tid?
Veldig ;-) <URL: http://dot.kde.org/1031695260/ >
Men arbeidet med neste KOffice-versjon er nok i full gang. Det brukar alltid å koma ei oppdatert utgåve nokså snart med oppdaterte omsetjingar og eventuelle kritiske feilfiksar.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes